Cik daudz laika un resursus Jūs tērējat apzvanot savus Klientus un Partnerus, atgādinot vai informējot par pakalpojumu, rēķinu apmaksu un utml.?
Mums ir risinājums, kā šo procesu vienkāršot – Automātiskā apzvanīšanas sistēma „Auto-Call-Center”. Risinājums ir virtuāls un pielāgojams ikviena vēlmju spektram.
10 minūšu laikā iespējams veikt 200 zvanus.
- izstādīto rēķinu laicīga apmaksa
- informēšana par līzinga maksājumiem
- atgādinājumi par ierašanos uz vizīti un utml.
-Ieraksta balss rullīti;
-Izveido telefona numuru saraktus;
-Jums vēlama laikā caur ACC tiek veikti automātiksie apzvani uz iepriekš norādītiem numuriem, Jums atliek tikai sagatavoto failu nosūtīt uz ACC e-pastu;
-Pēc automātiskā apzvana saņemat atskaiti par procesu – atbildētie un neatbildētie zvani.
-Lietotāja rokasgrāmata šeit